.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی اولین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای نوشهر
حجت الاسلام اصغرموسی زاده به عنوان نخستین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای شهرستان نوشهر معرفی و امروز نماز جمعه این منطقه را اقامه می کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران روز جمعه در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان در معارفه نخستین امام جمعه منطقه صلاح الدین کلا، همزمانی برگزاری نخستین نمازجمعه این منطقه با سالروز نخستین برپایی نمازجمعه در کشور را تبریک گفت و نماز جمعه را هویت و شناسنامه منطقه دانست.

حجت الاسلام محمد انتظاری اظهار داشت: از مهترین فواید نمازجمعه یادخدا، دعوت به تقوی، غذای روح، وحدت و انسجام بین صفوف مسلمانان است.

وی همچنین با اشاره به توطئه های گوناگون استکبار جهانی بر علیه نظام اسلامی افزود: نماز جمعه، سنگر مستحکم اسلام است و ذکر و نام خدا موجب قوت قلب برای مسلمانان و موجب هراس دشمنان انقلاب اسلامی و خنثی شدن ترفندهای آنان می شود.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مازندران تصریح کرد: نماز جمعه با حضور مردم قدرت پیدا می کند و وحدت آفرین است.

وی با اشاره به سال همدلی و همزبانی گفت: تمامی مسوولان باید علاوه بر مساعدت در برگزاری بهتر نماز سیاسی و عبادی جمعه با حضور و پاسخگویی به مشکلات مردم در این مراسم عبادی ، سیاسی موجب افزایش همدلی و رفع بسیاری از مشکلات مردم شوند.

امام جمعه منطقه صلاح الدین کلای نوشهر نیز در این آیین اظهار داشت: نمازجمعه را یکی از مهمترین اعمال مسلمانان دانست و گفت نماز جمعه نمازی است که باید به جماعت خوانده شود.

حجت الاسلام اصغر موسی زاده خواستار حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن و مسوولان منطقه در نماز جمعه شد.

منطقه صلاح الدین کلا با برخورداری از 25 هزار نفر جمعیت با 20 روستا و پارچه آبادی در 20 کیلومتری شرق شهر نوشهر واقع شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.